„Felkészültek vagyunk az informatikai problémákra és ügyfeleink megbízható partnereként megelőzzük és megoldjuk azokat.”

 

Ez a mi küldetésünk! A Premium Supportnál szeretünk csapatban dolgozni, mindig találunk új kihívásokat, figyelmet fordítunk a folyamatos fejlődésre, és kiváló munkakörülményeket teremtünk kollégáinknak.

Jelenleg három nyitott pozícióba várjuk a jelentkezéseket:

Gyakorlattal rendelkező rendszerüzemeltető

Feladatok:

➢ Ügyfélrendszerek üzemeltetésében való részvétel,

➢ Ügyfél támogatása a helyszínen alkalmanként,

➢ Egyedi installációs/integrációs feladatok végrehajtása,

➢ A csapat szakmai támogatása, az ismeretek belső megosztása,

➢ Rendszerfejlesztésekben való részvétel,

➢ Ügyeleti feladatok ellátása.

Amit várunk:

➢ Minimum 3 év szakmai tapasztalat,

➢ Gyakorlat MS Windows kapcsolódó alkalmazások üzemeltetésében,

➢ Microsoft szerver oldali infrastruktúra elemek ismerete és üzemeltetése (Windows Server, Exchange Server, Active Directory, SQL szerver),

➢ Hyper-V Cluster üzemeltetése,

➢ SCOM üzemeltetés,

➢ Office 365 üzemeltetése,

➢ Mentőrendszerek üzemeltetése (Veeam, DPM, WIB).

Előny:

➢ Azure és egyéb felhőtechnológiák ismerete,

➢ Xen, VMware ismeret,

➢ Hálózati ismeretek.

Miért jó nálunk dolgozni:

➢ Hosszútávú munkalehetőség,

➢ Egy igazán jó csapat,

➢ Kihívást jelentő feladatok,

➢ Fejlődési lehetőség,

➢ Kiváló munkakörülmények,

➢ Minden eszközt biztosítunk, ami a hatékony munkavégzésedhez szükséges,

➢ Irodánkban kávéautomata, vízautomata biztosított, az irodaépületen belül étkezde vehető igénybe,

➢ Irodánk Budapesten, a Könyves Kálmán Krt. 76. sz. alatt található.

Gyakorlattal rendelkező rendszermérnök

Feladatok:

➢ Aktív részvétel az üzemeltetési folyamatok és módszertan fejlesztésében,

➢ Rendszer tervezésében és fejlesztésekben való részvétel,

➢ A csapat szakmai támogatása, az ismeretek belső megosztása,

➢ Egyedi integrációs feladatok tervezése és végrehajtása,

➢ Ügyfélrendszerek üzemeltetésében való részvétel,

➢ Ügyfél támogatása a helyszínen alkalmanként.

 

 

 

Amit várunk:

➢ Minimum 8 év szakmai tapasztalat,

➢ Gyakorlat MS Windows kapcsolódó alkalmazások üzemeltetésében,

➢ Microsoft szerver oldali infrastruktúra elemek ismerete, tervezése és üzemeltetése (Windows Server, Exchange Server, Active Directory, SQL szerver),

➢ Hyper-V Cluster tervezés,

➢ SCOM üzemeltetés,

➢ Office 365 üzemeltetése és tervezése,

➢ Mentőrendszerek üzemeltetése (Veeam, DPM, WIB),

➢ Tapasztalat műszaki dokumentáció készítésében,

➢ IT biztonsági ismeretek.

Előny:

➢ Azure és egyéb felhőtechnológiák tervezése,

➢ Xen, VMware ismeret,

➢ Hálózati ismeretek,

➢ Szakirányú felsőfokú végzettség,

➢ Angol nyelvtudás,

➢ Microsoft vizsgák és/vagy minősítések megléte.

Miért jó nálunk dolgozni:

➢ Hosszútávú munkalehetőség,

➢ Egy igazán jó csapat,

➢ Kihívást jelentő feladatok,

➢ Fejlődési lehetőség,

➢ Kiváló munkakörülmények,

➢ Minden eszközt biztosítunk, ami a hatékony munkavégzésedhez szükséges,

➢ Irodánkban kávéautomata, vízautomata biztosított, az irodaépületen belül étkezde vehető igénybe,

➢ Irodánk Budapesten, a Könyves Kálmán Krt. 76. sz. alatt található.

Ügyfélkapcsolati specialista

Feladatok:

➢ Ügyfélmegkeresések fogadása, adminisztrálása,

➢ Napi szintű telefonos, személyes, e-mail-en történő kapcsolattartás a külső és belső ügyfeleinkkel, a felmerülő problémák rögzítése,

➢ Tájékoztatás nyújtása ügyfelek részére a belső szabályozásnak megfelelően,

➢ Az ügyfélkapcsolati központ napi folyamatainak támogatása,

➢ Az ügyfélkapcsolati vezető munkájának támogatása,

➢ Megrendelések, teljesítések kezelése,

➢ Adminisztrációs feladatok ellátása.

 

Amit várunk:

➢ Legalább középfokú iskolai végzettséggel rendelkezel,

➢ Pontosan, precízen dolgozol,

➢ Az Office alkalmazásokat gördülékenyen használod,

➢ Választékosan fogalmazol írásban és szóban egyaránt,

➢ Jól kommunikálsz a beérkező ügyfél megkeresések során,

➢ Képes vagy önállóan dolgozni,

➢ Könnyen átlátod a rendszereket,

➢ Jól tűrőd a monotonitást,

➢ Lelkes és elkötelezett vagy,

➢ Nyitott vagy az új ismeretek befogadására.

 

 

Előny:

➢ Hasonló munkakörben (Call Center, ügyfélszolgálat) szerzett tapasztalat,

➢ B kategóriás vezetői engedély,

➢ Alapszintű angol nyelvtudás,

➢ Érdeklődés az informatika iránt.

Miért jó nálunk dolgozni:

➢ Támogatunk a betanulás ideje alatt,

➢ Lehetőséget adunk magas szakértelemmel és nagyvállalati tapasztalatokkal rendelkező munkatársak mellett, hasznos gyakorlati tudás megszerzésére,

➢ Hosszú távú munkalehetőséget kínálunk,

➢ Minden eszközt biztosítunk, ami a hatékony munkavégzésedhez szükséges,

➢ Irodánkban kávéautomata, vízautomata biztosított, az irodaépületen belül étkezde vehető igénybe,

➢ Fiatalos, motivált csapat vár,

➢ Irodánk Budapesten, a Könyves Kálmán Krt. 76. sz. alatt található.

Egyéb:

➢ Az állásajánlat teljes munkaidős, megállapodás esetén részmunkaidőben is végezhető.

… és ami még nagyon fontos, mindhárom munkakörben:

➢ Szereted a kihívásokat és a dinamikus munkavégzést,

➢ Fontos számodra a szakmai, emberi igényesség és a megbízható, értékteremtő munkavégzés,

➢ Nem okoz számodra problémát a dokumentáció készítés,

➢ Csapatjátékos vagy, és a problémamegoldásra törekedsz,

➢ Nem ijedsz meg egy olyan feladattól vagy problémától, amivel eddig még nem találkoztál.

Ha felkeltettük az érdeklődésedet, várjuk fényképes önéletrajzodat motivációs levéllel és fizetési igény megjelölésével az alábbi e-mail címre:

recruitment@premiumsupport.hu

Reméljük, hogy nemsokára személyesen is megismerhetjük egymást!