Ügyfélszolgálat, call-center

A szolgáltatásról

Felhasználói bejelentések fogadására, kategorizálására, adminisztrálására való szolgáltatás, az Ügyfél saját rendszerében vagy az általunk biztosított jegykezelő rendszerben kezeljük a bejelentéseket és hívásokat.

Ügyfélszolgálat, call-center Prémium Support
Előnyei
  • Folyamatosan elérhető szolgáltatás, a bejelentések biztosan megtehetők, és eljutnak a címzetthez.
  • A bejelentések fogadása nem terhelik a belső IT-t.
  • A saját IT a magasabb hozzáadott értéket teremtő tevékenységekkel foglalkozhat.
Ezért jó Önnek

Időt takarít meg a belső IT, hatékonyabb lesz a működése. Alacsonyabban tarthatják a belső munkavállalói létszámot és a bérköltségeket.

Példa

Tipikus példa szokott lenni a bejelentések kezelése, amelyeket a meglévő jegykezelő rendszerben rögzítve átláthatóvá válik a bejelentések volumene és a megoldások időigénye. A belső IT esetében ez tapasztalataink szerint gyakran elmarad.

Kérjen, cégére szabott egyedi ajánlatot!

Üzenet küldés

A honlap reCAPTCHA védelemmel van ellátva
Google Adatvédelmi Irányelvek és Általános Szerződési Feltételek