Karrier

„Felkészültek vagyunk az informatikai problémákra és ügyfeleink megbízható partnereként megelőzzük és megoldjuk azokat.”

Ez a mi küldetésünk! A Premium Supportnál szeretünk csapatban dolgozni, mindig találunk új kihívásokat, figyelmet fordítunk a folyamatos fejlődésre, és kiváló munkakörülményeket teremtünk kollégáinknak.

Jelenleg négy nyitott pozícióba várjuk a jelentkezéseket:

Ügyféltámogatási szakértő

➢ Ügyfeleink kliens oldali IT rendszereinek (hardver, szoftver) üzemeltetése, támogatása, tesztelése helyszíni vagy távoli jelenléttel, valamint a kapcsolódó rendszereinek a támogatása

➢ Eszköznyilvántartás (laptop, PC, hardveres elemek) vezetése, eszközök megrendelésében való részvétel

➢ Új belépők eszközeinek beállítása, kiadása

➢ Garanciális javítások kezelése, hibakeresés, folyamatos kapcsolattartás a felhasználókkal

➢ Az ügyfelektől érkező igények és hibabejelentések megoldása, elhárítása megoldása, elhárítása

➢ Középfokú szakirányú végzettség

➢ Hardver ismeretek

➢ Alapszintű hálózati ismeretek

➢ Hajlandóság a gyakorlati tudás megszerzésére

➢ Megbízható, értékteremtő munkavégzés

➢ Szakmai és emberi igényesség

➢ Dokumentálási készség és képesség

➢ Jó kommunikációs készség

➢ Rendszerszemlélet, pro-aktivitás

➢ Önálló, felelősségteljes munkavégzés

➢ Együttműködési képesség, ügyfél-orientációs szemlélet 

➢ Alapszintű angol nyelvtudás

➢ MS Windowst futtató munkaállomások üzemeltetésében szerzett tapasztalat

➢ B kategóriás jogosítvány

➢ Magas szakértelemmel és nagyvállalati tapasztalatokkal rendelkező munkatársak mellett megszerezhető gyakorlati tudás

➢ Kihívást jelentő feladatok

➢ Szakmai fejlődés

➢ Hosszútávú munkalehetőség

➢ Kiváló munkakörülmények

➢ Fiatalos, motivált csapat

➢ Versenyképes fizetés

Jelentkezésedet a bérigényed megadásával, a recruitment@premiumsupport.hu e-mail címre várjuk!

Ügyfélkapcsolati specialista

➢ Ügyfélmegkeresések fogadása, adminisztrálása

➢ Napi szintű telefonos, személyes, e-mail-en történő kapcsolattartás a külső és belső ügyfeleinkkel, a felmerülő problémák rögzítése

➢ Tájékoztatás nyújtása ügyfelek részére a belső szabályozásnak megfelelően

➢ Az ügyfélkapcsolati központ napi folyamatainak támogatása

➢ Az ügyfélkapcsolati vezető munkájának támogatása

➢ Megrendelések, teljesítések kezelése

➢ Adminisztrációs feladatok ellátása

➢ Legalább középfokú iskolai végzettség

➢ Pontosan, precíz munkavégzés

➢ Az Office alkalmazások gördülékeny használata

➢ Jó kommunikációs készség, választékos fogalmazás szóban és írásban

➢ Önálló munkavégzés

➢ Rendszerszemlélet

➢ Jó monotonitástűrő képesség

➢ Hajlandóság új ismeretek befogadására

➢ Hasonló munkakörben (Call Center, ügyfélszolgálat) szerzett tapasztalat

➢ B kategóriás jogosítvány

➢ Alapszintű angol nyelvtudás

➢ Érdeklődés az informatika iránt

➢ Támogatás a betanulás ideje alatt

➢ Magas szakértelemmel és nagyvállalati tapasztalatokkal rendelkező munkatársak mellett megszerezhető gyakorlati tudás

➢ Hosszútávú munkalehetőség

➢ Kiváló munkakörülmények

➢ Fiatalos, motivált csapat

Az állásajánlat teljes munkaidős, megállapodás esetén részmunkaidőben is végezhető.

Jelentkezésedet a bérigényed megadásával, a recruitment@premiumsupport.hu e-mail címre várjuk!

Gyakorlattal rendelkező rendszerüzemeltető

➢ Ügyfélrendszerek üzemeltetésében való részvétel

➢ Ügyfél támogatása a helyszínen alkalmanként

➢ Egyedi installációs/integrációs feladatok végrehajtása

➢ A csapat szakmai támogatása, az ismeretek belső megosztása

➢ Rendszer fejlesztésben való részvétel

➢ Ügyeleti feladatok ellátása

➢ Minimum 3 év szakmai tapasztalat

➢ Gyakorlat MS Windows alkalmazások üzemeltetésében

➢ Microsoft szerver oldali infrastruktúra elemek ismerete, üzemeltetése (Windows Server, MS Exchange , Active Directory, SQL szerver)

➢ Gyakorlat Hyper-V Cluster üzemeltetésében

➢ Gyakorlat felügyeleti rendszer (SCOM) üzemeltetés

➢ Tapasztalat Office 365 üzemeltetésében

➢ Tapasztalat mentőrendszerek üzemeltetésében (Veeam, DPM, WIB)

➢ Azure és egyéb felhőtechnológiák ismerete

➢ Xen, VMware ismeret

➢ Hálózati ismeretek

➢ Hosszútávú munkalehetőség

➢ Fiatalos, motivált csapat

➢ Kihívást jelentő feladatok

➢ Fejlődési lehetőség

➢ Kiváló munkakörülmények

Jelentkezésedet a bérigényed megadásával, a recruitment@premiumsupport.hu e-mail címre várjuk!

Gyakorlattal rendelkező rendszermérnök

➢ Aktív részvétel az üzemeltetési folyamatok és módszertan fejlesztésében

➢ Rendszer tervezésében és fejlesztésekben való részvétel

➢ A csapat szakmai támogatása, az ismeretek belső megosztása

➢ Egyedi integrációs feladatok tervezése és végrehajtása

➢ Ügyfélrendszerek üzemeltetésében való részvétel

➢ Ügyfél támogatása a helyszínen alkalmanként

➢ Minimum 8 év szakmai tapasztalat

➢ Gyakorlat MS Windows  alkalmazások üzemeltetésében

➢ Microsoft szerver oldali infrastruktúra elemek ismerete, tervezése és üzemeltetése (Windows Server, MS Exchange, Active Directory, SQL szerver)

➢ Gyakorlat Hyper-V Cluster tervezésében

➢ Gyakorlat felügyeleti rendszer (SCOM) üzemeltetésében

➢ Tapasztalat Office 365 üzemeltetésében és tervezésében

➢ Gyakorlat mentőrendszerek üzemeltetésében (Veeam, DPM, WIB)

➢ Tapasztalat műszaki dokumentáció készítésében

➢ IT biztonsági ismeretek

➢ Azure és egyéb felhőtechnológiák tervezése

➢ Xen, VMware ismeret

➢ Hálózati ismeretek

➢ Szakirányú felsőfokú végzettség

➢ Angol nyelvtudás

➢ Microsoft vizsgák és/vagy minősítések megléte

➢ Hosszútávú munkalehetőség

➢ Fiatalos, motivált csapat

➢ Kihívást jelentő feladatok

➢ Fejlődési lehetőség

➢ Kiváló munkakörülmények

Jelentkezésedet a bérigényed megadásával, a recruitment@premiumsupport.hu e-mail címre várjuk!

… és ami még nagyon fontos, mind a négy munkakörben:

➢ Szereted a kihívásokat és a dinamikus munkavégzést,

➢ Fontos számodra a szakmai, emberi igényesség és a megbízható, értékteremtő munkavégzés,

➢ Nem okoz számodra problémát a dokumentáció készítés,

➢ Csapatjátékos vagy, és a problémamegoldásra törekedsz,

➢ Nem ijedsz meg egy olyan feladattól vagy problémától, amivel eddig még nem találkoztál.

Ha felkeltettük az érdeklődésedet, várjuk fényképes önéletrajzodat motivációs levéllel és fizetési igény megjelölésével az alábbi e-mail címre:

recruitment@premiumsupport.hu

Reméljük, hogy nemsokára személyesen is megismerhetjük egymást!