Ez a mi küldetésünk! A Premium Supportnál szeretünk csapatban dolgozni, mindig találunk új kihívásokat, figyelmet fordítunk a folyamatos fejlődésre, és kiváló munkakörülményeket teremtünk kollégáinknak.
Jelenleg négy nyitott pozícióba várjuk a jelentkezéseket:
Munkaállomás üzemeltető
➢ Ügyfeleink kliens oldali IT rendszereinek (hardver, szoftver) üzemeltetése, támogatása, tesztelése helyszíni vagy távoli jelenléttel, valamint a kapcsolódó rendszereinek a támogatása
➢ Eszköznyilvántartás (laptop, PC, hardveres elemek) vezetése, eszközök megrendelésében való részvétel
➢ Új belépők eszközeinek beállítása, kiadása
➢ Garanciális javítások kezelése, hibakeresés, folyamatos kapcsolattartás a felhasználókkal
➢ Az ügyfelektől érkező igények és hibabejelentések megoldása, elhárítása
➢ Középfokú szakirányú végzettség
➢ Hardver ismeretek
➢ Alapszintű hálózati ismeretek
➢ Hajlandóság a gyakorlati tudás megszerzésére
➢ Megbízható, értékteremtő munkavégzés
➢ Szakmai és emberi igényesség
➢ Dokumentálási készség és képesség
➢ Jó kommunikációs készség
➢ Rendszerszemlélet, pro-aktivitás
➢ Önálló, felelősségteljes munkavégzés
➢ Együttműködési képesség, ügyfél-orientációs szemlélet
➢ Magabiztos szakmai angol nyelvű kommunikáció szóban és írásban
➢ B kategóriás jogosítvány
➢ MS Windowst futtató munkaállomások üzemeltetésében szerzett tapasztalat
➢ Magas szakértelemmel és nagyvállalati tapasztalatokkal rendelkező munkatársak mellett megszerezhető gyakorlati tudás
➢ Kihívást jelentő feladatok
➢ Szakmai fejlődés
➢ Hosszútávú munkalehetőség
➢ Kiváló munkakörülmények
➢ Fiatalos, motivált csapat
➢ Versenyképes fizetés
Jelentkezésedet a bérigényed megadásával, a recruitment@premiumsupport.hu e-mail címre várjuk!
➢ Ügyfélmegkeresések fogadása, adminisztrálása
➢ Napi szintű telefonos, személyes, e-mail-en történő kapcsolattartás a külső és belső ügyfeleinkkel, a felmerülő problémák rögzítése
➢ Tájékoztatás nyújtása ügyfelek részére a belső szabályozásnak megfelelően
➢ Az ügyfélkapcsolati központ napi folyamatainak támogatása
➢ Az ügyfélkapcsolati vezető munkájának támogatása
➢ Megrendelések, teljesítések kezelése
➢ Adminisztrációs feladatok ellátása
➢ Legalább középfokú iskolai végzettség
➢ Pontosan, precíz munkavégzés
➢ Az Office alkalmazások gördülékeny használata
➢ Jó kommunikációs készség, választékos fogalmazás szóban és írásban
➢ Önálló munkavégzés
➢ Rendszerszemlélet
➢ Jó monotonitástűrő képesség
➢ Hajlandóság új ismeretek befogadására
➢ Magabiztos szakmai angol nyelvű kommunikáció szóban és írásban
➢ Hasonló munkakörben (Call Center, ügyfélszolgálat) szerzett tapasztalat
➢ B kategóriás jogosítvány
➢ Érdeklődés az informatika iránt
➢ Támogatás a betanulás ideje alatt
➢ Magas szakértelemmel és nagyvállalati tapasztalatokkal rendelkező munkatársak mellett megszerezhető gyakorlati tudás
➢ Hosszútávú munkalehetőség
➢ Kiváló munkakörülmények
➢ Fiatalos, motivált csapat
Az állásajánlat teljes munkaidős, megállapodás esetén részmunkaidőben is végezhető.
Jelentkezésedet a bérigényed megadásával, a recruitment@premiumsupport.hu e-mail címre várjuk!
➢ Ügyfélrendszerek üzemeltetésében való részvétel
➢ Ügyfél támogatása a helyszínen alkalmanként
➢ Egyedi installációs/integrációs feladatok végrehajtása
➢ A csapat szakmai támogatása, az ismeretek belső megosztása
➢ Rendszerfejlesztésben való részvétel
➢ Ügyeleti feladatok ellátása
➢ Minimum 3 év szakmai tapasztalat
➢ Gyakorlat MS Windows alkalmazások üzemeltetésében
➢ Microsoft szerver oldali infrastruktúra elemek ismerete, üzemeltetése (Windows Server, MS Exchange , Active Directory, SQL szerver)
➢ Gyakorlat Hyper-V Cluster üzemeltetésében
➢ Gyakorlat felügyeleti rendszer (Zabbix) üzemeltetés
➢ Tapasztalat Office 365 üzemeltetésében
➢ Tapasztalat mentőrendszerek üzemeltetésében (Veeam, WIB)
➢ Magabiztos szakmai angol nyelvű kommunikáció szóban és írásban
➢ Azure és egyéb felhőtechnológiák ismerete
➢ Xen, VMware ismeret
➢ Hálózati ismeretek
➢ Hosszútávú munkalehetőség
➢ Fiatalos, motivált csapat
➢ Kihívást jelentő feladatok
➢ Fejlődési lehetőség
➢ Kiváló munkakörülmények
Jelentkezésedet a bérigényed megadásával, a recruitment@premiumsupport.hu e-mail címre várjuk!
➢ Aktív részvétel az üzemeltetési folyamatok és módszertan fejlesztésében
➢ Rendszer tervezésében és fejlesztésekben való részvétel
➢ A csapat szakmai támogatása, az ismeretek belső megosztása
➢ Egyedi integrációs feladatok tervezése és végrehajtása
➢ Ügyfélrendszerek üzemeltetésében való részvétel
➢ Ügyfél támogatása a helyszínen alkalmanként
➢ Minimum 8 év szakmai tapasztalat
➢ Gyakorlat MS Windows alkalmazások üzemeltetésében
➢ Microsoft szerver oldali infrastruktúra elemek ismerete, tervezése és üzemeltetése (Windows Server, MS Exchange, Active Directory, SQL szerver)
➢ Gyakorlat Hyper-V Cluster tervezésében
➢ Gyakorlat felügyeleti rendszer (SCOM) üzemeltetésében
➢ Tapasztalat Office 365 üzemeltetésében és tervezésében
➢ Gyakorlat mentőrendszerek üzemeltetésében (Veeam, DPM, WIB)
➢ Tapasztalat műszaki dokumentáció készítésében
➢ IT biztonsági ismeretek
➢ Magabiztos szakmai angol nyelvű kommunikáció szóban és írásban
➢ Azure és egyéb felhőtechnológiák tervezése
➢ Xen, VMware ismeret
➢ Hálózati ismeretek
➢ Szakirányú felsőfokú végzettség
➢ Microsoft vizsgák és/vagy minősítések megléte
➢ Hosszútávú munkalehetőség
➢ Fiatalos, motivált csapat
➢ Kihívást jelentő feladatok
➢ Fejlődési lehetőség
➢ Kiváló munkakörülmények
Jelentkezésedet a bérigényed megadásával, a recruitment@premiumsupport.hu e-mail címre várjuk!
➢ Szereted a kihívásokat és a dinamikus munkavégzést,
➢ Fontos számodra a szakmai, emberi igényesség és a megbízható, értékteremtő munkavégzés,
➢ Nem okoz számodra problémát a dokumentáció készítés,
➢ Csapatjátékos vagy, és a problémamegoldásra törekedsz,
➢ Nem ijedsz meg egy olyan feladattól vagy problémától, amivel eddig még nem találkoztál.
Reméljük, hogy nemsokára személyesen is megismerhetjük egymást!