Felhasználó támogatás

A szolgáltatásról

Elérhetőek vagyunk Ügyfeleink összes munkatársa számára. Átsegítjük őket a munkájuk közben felmerülő informatikai témájú elakadásokon. Általános kérdésekben már a telefonhívás alatt megadjuk a választ a kérdésre.

Felhasznaló támogatás-szolgaltatas-Premium Support
Előnyei

A saját belső IT-t nem a hétköznapi, gyakran feltett kérdésekkel terhelik, ehelyett értékteremtő munkát végezhet.

  • Folyamatosan elérhetőek vagyunk.
  • Gyors válaszidővel dolgozunk.
  • Akár azonnali segítség a munkatársaknak.
Ezért jó Önnek

Ez azért jó Önnek, mert a munkatársai, a munkavállalói választ kapnak a kérdéseikre, és rövid időn belül tudják folytatni munkájukat. A belső IT pedig felszabadul a számukra nem motiváló feladatok alól, ezért produktívabbak lesznek.

Példa

Egy nyomtatási probléma esetén telefonon keresztül segítve a felhasználót, pár perc alatt kinyomtatjuk a dokumentumot. Nem kell várni az informatikusra.

Kérjen, cégére szabott egyedi ajánlatot!

Üzenet küldés

A honlap reCAPTCHA védelemmel van ellátva
Google Adatvédelmi Irányelvek és Általános Szerződési Feltételek