„Felkészültek vagyunk az informatikai problémákra és ügyfeleink megbízható partnereként megelőzzük és megoldjuk azokat.”

Ez a mi küldetésünk! A Premium Supportnál szeretünk csapatban dolgozni, mindig találunk új kihívásokat, figyelmet fordítunk a folyamatos fejlődésre, és kiváló munkakörülményeket teremtünk kollégáinknak.

Ügyféltámogatási szakértő

Feladatok:

➢ Ügyfeleink kliens oldali IT rendszereinek (hardver, szoftver) üzemeltetése, támogatása, tesztelése helyszíni vagy távoli jelenléttel és kapcsolódó rendszereinek a támogatása.

➢ Eszköznyilvántartás (laptop, PC, hardveres elemek) vezetése, eszközök megrendelésében való részvétel

➢ Új belépők eszközeinek beállítása, kiadása

➢ Garanciális javítások kezelése, hibakeresés, folyamatos kapcsolattartás a felhasználókkal

➢ Az ügyfelektől emailben, hibajegy kezelő rendszerben vagy személyesen érkező igények vagy hibabejelentések megoldása, elhárítása

Amit várunk:

➢ Informatikai felsőfokú képzésben való részvétel

➢ Hardver ismeretek

➢ Alapszintű hálózati ismeretek

➢ Hajlandóság a gyakorlati tudás megszerzésére

➢ Megbízható, értékteremtő munkavégzés

➢ Szakmai és emberi igényesség

➢ Dokumentálási készség és képesség

➢ Alapszintű angol nyelvtudás

Előny:

➢ Gyakorlat a MS Windowst futtató munkaállomások üzemeltetése terén.

➢ B kategóriás jogosítvány

Miért jó nálunk dolgozni:

➢ Magas szakértelemmel és nagyvállalati tapasztalatokkal rendelkező munkatársak mellett megszerezhető gyakorlati tudás

➢ Kihívást jelentő feladatok

➢ Szakmai fejlődés

➢ Hosszú távú munkalehetőség

➢ Kiváló munkakörülmények

➢ Fiatalos, motivált csapat

➢ Versenyképes fizetés

Jelentkezésedet a bérigényed megadásával, a recruitment@premiumsupport.hu e-mail címre várjuk!

… és ami még nagyon fontos a munkakörben:

➢ Szereted a kihívásokat és a dinamikus munkavégzést,

➢ Fontos számodra a szakmai, emberi igényesség és a megbízható, értékteremtő munkavégzés,

➢ Nem okoz számodra problémát a dokumentáció készítés,

➢ Csapatjátékos vagy, és a problémamegoldásra törekedsz,

➢ Nem ijedsz meg egy olyan feladattól vagy problémától, amivel eddig még nem találkoztál.

Ha felkeltettük az érdeklődésedet, várjuk fényképes önéletrajzodat motivációs levéllel és fizetési igény megjelölésével az alábbi e-mail címre:

recruitment@premiumsupport.hu

Reméljük, hogy nemsokára személyesen is megismerhetjük egymást!