Ez a mi küldetésünk! A Premium Supportnál szeretünk csapatban dolgozni, mindig találunk új kihívásokat, figyelmet fordítunk a folyamatos fejlődésre, és kiváló munkakörülményeket teremtünk kollégáinknak.
➢ Ügyfeleink kliens oldali IT rendszereinek (hardver, szoftver) üzemeltetése, támogatása, tesztelése helyszíni vagy távoli jelenléttel és kapcsolódó rendszereinek a támogatása.
➢ Eszköznyilvántartás (laptop, PC, hardveres elemek) vezetése, eszközök megrendelésében való részvétel
➢ Új belépők eszközeinek beállítása, kiadása
➢ Garanciális javítások kezelése, hibakeresés, folyamatos kapcsolattartás a felhasználókkal
➢ Az ügyfelektől emailben, hibajegy kezelő rendszerben vagy személyesen érkező igények vagy hibabejelentések megoldása, elhárítása
➢ Informatikai felsőfokú képzésben való részvétel
➢ Hardver ismeretek
➢ Alapszintű hálózati ismeretek
➢ Hajlandóság a gyakorlati tudás megszerzésére
➢ Megbízható, értékteremtő munkavégzés
➢ Szakmai és emberi igényesség
➢ Dokumentálási készség és képesség
➢ Alapszintű angol nyelvtudás
➢ Gyakorlat a MS Windowst futtató munkaállomások üzemeltetése terén.
➢ B kategóriás jogosítvány
➢ Magas szakértelemmel és nagyvállalati tapasztalatokkal rendelkező munkatársak mellett megszerezhető gyakorlati tudás
➢ Kihívást jelentő feladatok
➢ Szakmai fejlődés
➢ Hosszú távú munkalehetőség
➢ Kiváló munkakörülmények
➢ Fiatalos, motivált csapat
➢ Versenyképes fizetés
Jelentkezésedet a bérigényed megadásával, a recruitment@premiumsupport.hu e-mail címre várjuk!
➢ Szereted a kihívásokat és a dinamikus munkavégzést,
➢ Fontos számodra a szakmai, emberi igényesség és a megbízható, értékteremtő munkavégzés,
➢ Nem okoz számodra problémát a dokumentáció készítés,
➢ Csapatjátékos vagy, és a problémamegoldásra törekedsz,
➢ Nem ijedsz meg egy olyan feladattól vagy problémától, amivel eddig még nem találkoztál.
Reméljük, hogy nemsokára személyesen is megismerhetjük egymást!